W czasach rozwoju techniki, informatyki, sztucznej inteligencji mamy oto do czynienia z eliminowaniem, by nie napisać likwidowaniem matematyki – emerytowany nauczyciel matematyki, w ostatnim wydania tygodnika Dorzeczy, odniósł się do „bojących” się matury z matematyki. Według autorki „żądania” jej zlikwidowania, z zawodu psychologa, matura z matematyki to „narzędzie do segregacji i eliminacji”.
Rzeczywiście, wprowadzane przedmioty „edukacja seksualna” czy „wychowanie obywatelskie” nie wymagają znajomości matematyki, fizyki, chemii , biologii, historii, mowy ojczystej, a zboczeńcom dostarczają przyjemności, natomiast są doskonałym narzędziem do segregacji i eliminacji dla globalistycznej ideologii, planującej uczynić z większości bezrozumną ale plastyczną w modelowaniu postrzegania narzucanych norm masę, podporządkowaną niewielkiej grupie posiadającej klasyczną wiedzę, i korzystających z usług mas - również seksualnych.
Czy autorka już jest po kursach dla tabunu psychologów, psychiatrów i ich sympatyków, realizujących wytyczne dla reformy szkolnictwa, przygotowujących się do „edukacji włączającej”, nie tylko w przedmiotach „wychowanie zdrowotne” i „wychowanie obywatelskie”? Uczestnictwo i kursy są bowiem na „żądanie” innej specjalistki od „zdrowia publicznego” ( kierunek jej studiów)
W pełni zobowiązuję się do urzeczywistnienia do 2025 roku Europejskiego Obszaru Edukacji. Musimy likwidować trudności w uczeniu się i poprawiać dostęp do wysokiej jakości edukacji.Musimy umożliwić osobom uczącym się łatwiejsze przemieszczanie się między systemami kształcenia w różnych krajach.
MUSIMY ZMIENIĆ TEŻ KULTURĘ EDUKACJI. Podpisano: Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Layen .
„Wspólne pole uwagi” tworzyło się, gdy nawet batiarzy lwowscy uczyli się łaciny w tradycyjnej powszechnej szkole, a zadania matematyczne Stefana Banacha znała każda lwowska przekupka- pisał we wspomnieniach Stanisław Ulam (Wspomnienia Baulder, Colo) .
O światowej sławy matematyku, autorze podręcznika szkolnego do Arytmetyki i geometrii, autora dzieła z analizy funkcjonalnej w 1931 roku „Théorie des opérations linéaires” – pisze inny światowej sławy matematyk, którego prace w okresie lwowskim dotyczyły teorii mnogości, podstaw matematyki i topologii, część z nich była poświęcona analizie funkcjonalnej, teorii grup i teorii prawdopodobieństwa. Stanisław Ulam współpracował wówczas ze Stanisławem Mazurem i Juliuszem Schauderem; ich wyniki z lat 1935–1936 znajdują się w monografii E. Hille’a Functional Analysis and Semi-Groups (1948).
Rodzice, dziadkowie obudźcie się!! Wasze dzieci po reformie edukacji będą zdolne tylko do wykonywania mechanicznych czynności niczym roboty! A mentalnie będą ukształtowane jak bolszewicki, lansowany wówczas, wzór dla innych dzieci, Pawka Morozow – donoszący tajnej policji politycznej (sygnalistom obecnie i szkolnym psychologom) na własnego ojca-„kułaka” (obecnie na własne otoczenie o odmiennym, niż wytresowany w szkole, poglądzie na tradycję, wiarę, etykę ) i w ten sposób spowodował jego śmierć.
Szukajcie Państwo rady, jak się temu przeciwstawić, u specjalistów, którzy od lat ostrzegali (nadal to czynią) przed narzuconym i posłusznie realizowanym przez rząd, zniszczeniem przyszłości Waszych dzieci!!!!! https://www.ratujmyszkole.pl/
…Znaczna część naszych rozmów matematycznych toczyła się w położonych w pobliżu uniwersytetu lwowskiego kawiarniach gdzie można było przesiadywać z Banachem całymi godzinami, dyskutując o problemie matematycznym. Tego typu sesje z Banchem a częściej z Banachem i Mazurem, uczyniły atmosferę lwowską, czymś jedynym w swoim rodzaju. Tak intymna współpraca była prawdopodobnie czymś zupełnie nowym przynajmniej w takiej skali i w takiej intensywności. Zbędne jest chyba dodanie, że nasze dyskusje matematyczne były przeplatane rozmowami o polityce, o sprawach kraju i naszego miasta, o polityce uniwersyteckiej, jak również w znacznej mierze o nauce w ogólności, a zwłaszcza fizyce i astronomii. (Wspomnienia z Kawiarni Szkockiej, Stanisław Ulam (Baulder, Colo))
„Władze ukraińskie czy sowieckie ceniły Banacha jako uczonego, czego dowodem mogło być powołanie go na członka Akademii Kijowskiej, a także zaproszenie do Kijowa, Moskwy i Tbilissi w Gruzji. Z chwilą wkroczenia Niemców do Lwowa w roku 1941 Banachowi udało się przeżyć tę okupację dzięki temu, że zaangażował się do bardzo niewdzięcznej pracy w Instytucie Bakteriologicznym Rudolfa Weigla , profesora medycyny Uniwersytetu Jana Kazimierza”- Jacek Trznadel. Rudolf Weigl, Rudolf Weigl , kolejny geniusz polski ze Lwowa, w województwie lwowskim, hnorowany za produkcję szczepionki przeciw tyfusowi dla żołnierzy niemieckich. Niemcy proponowali mu przeniesienie do Instytutu w Berlinie ale odmówił - bo czuł się Polakiem.